Blijmpjes = blij-maak-bloempjes

Een idee + een naam = een concept
Een concept + redactionele, grafische en fotografische invulling = een productie
Een productie + een strategie = een campagne
Een campagne + return = meestal champagne, maar in dit geval tranen van ontroering en een vreugdedansje

Ons Blijmpjesproject vat perfect de ziel van wat ik in elk van mijn projecten probeer te steken.

Zo ongelooflijk vereerd dat ik hun jeugdige enthousiasme in goeie banen mocht leiden en hun idee de best mogelijke kansen mocht geven.



Bedankt meisjes, voor jullie inspanningen en inspiratie.
Bedankt kopers, voor jullie steun en motivatie.
Bedankt Idee Kids, Jouw Jobcoach en Realiseer je Droombedrijf, voor de gulle giften.
Bedankt Beyond the Moon, voor alle aanmoedigingen en enthousiasme.
Bedankt Radio 2, De Madammen en Studio Brussel voor de prachtige reportages.
En bedankt De Warmste Week, om gedurende één week peer jaar enkel en alleen maar te focussen op verbondenheid en het goede in de mens.

Meer dan 1.000 euro inzamelen met behulp van crêpepapier, satéstokjes en (méters) plakband …
Mijn dochters verklaarden me gek toen ik een paar maanden geleden beweerde dat dat mogelijk was.

Volgend jaar staan we er terug.
Met minstens dubbel zo veel in kas.
Beloofd.


Tags: , , , , , , ,
Reacties (0)

Reageer!

Voeg een reactie toe

* required

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!